Wednesday, September 29, 2010

CERITA SAYA......

Saje je nak tulis...Kenapa masih ada org yg suka bermuka-muka....
Saya ni bukannya baik sgt kot...sebab tu ada org yg suka dan ada org yg tak suka kat saya.
Tapi saya tak kacau dia....
Dari saya mula masuk keje...Ada je yg tak kena kat mata dia
Dulu masa saya ada problem anak tak nak gi sekolah
rupa-rupanya dia kutuk belakang saya..kata ank dia semua ok..
Ditakdirkan tuhan anak dia yg bongsu pun x nak sekolah tp lagi teruk dari anak saya..
So biarlah kan...Ingat dah settle dah..
Rupanya ada ceta lagi..
Saya dah ditukarkan ke wtd pun dia rasa saya byk masalah..
Dia kata saya suka dtg lambat..tp pada dasarnya saya masuk lambat isi borang yg kerajaan luluskan...
Dia kata saya suka mc..
Tapi mc saya x pernah lebih 15 hari..jadi apa masaalahnya...

Tapi tuhan masih sayang saya..walaupun dia mengata saya..mesti ada org yang tak percaya
dan tanya saya ..
Tapi saya sedeyla..saya layan dia ngan baik tp belakang saya...

Biarlah kan...gaji saya pun bukan dia bayar...saya susah pun bukan dia tolong...Tp saya selalu tolong dai...Bukan mengunkit...ikhlas...Tp jangan la buat saya mcm ni.....

No comments:

Post a Comment