Saturday, March 6, 2010

HIJRAH......

2.3.2010 genap aku bekerja di AG Johor selama 12 tahun...Byk pengalaman yg aku dapat...Anugerah cemerlang pun dah rasa...dan pada tarikh ni jugak aku memohon pertukaran ke jbt lain untuk menimba ilmu dan pegalaman yg baru...
Esok bhg ICT hanya tinggal 4 org yg input..sedangkan dulu kami yg paling ramai..Bermula la episod2 br..Tempat duduk pun dah baru walaupun perabot lama...
Aku berdoa dan memohon pd tuhan kuatkan semangat menempuh segalanya...Bhg Naziran pun dah jauh..x ..Susah la nak nampak hajar lari,hani joget..dan aktiviti kami kat tempat ct tu...wa..wa...wa..sedey siot..Pada adik2 dan kakak2 aku syg kat korang...(jiwang seh)....

1 comment:

  1. alalala..
    jgnlah sedey..
    kitorang ade je kat tgkt 5 lg..
    belum naik pun tgkt 11..
    huhu..

    ReplyDelete